Getronics Polska to firma sektora ICT obecna na rynku polskim od 1991 roku, początkowo jako przedstawicielstwo firmy Olivetti. Jest częścią holenderskiego koncernu, którego centrala firmy znajduje się w Amsterdamie, zaś trzy biura regionalne w Bostonie, Madrycie i Singapurze. Getronics posiada swoje przedstawicielstwa w 30 krajach świata, a usługi z wykorzystaniem sieci firmowej Getronics są dostępne w blisko 90 państwach.
W Polsce Getronics oferuje rozwiązania technologii informatycznej dla banków, administracji publicznej, producentów oraz firm zajmujących się sprzedażą detaliczną. Obecnie firma zatrudnia ok. 100 pracowników, w tym ponad 80. proc pracuje bezpośrednio w serwisie. Do grona długoletnich klientów firmy należą Grupa PEKAO, Fortis Bank, ABN AMRO, Euronet, Citibank, Shell, Fiat, General Motors i Federal Mogul.
Cisco to jeden z trzech strategicznych partnerów Getronics na całym świecie. Getronics posiada status certyfikowanego partnera Cisco w 21. krajach
(15 Złotych Partnerów, 4 Srebrnych Partnerów oraz 2 Premier Partnerów).
W Polsce tytuł Srebrnego Partnera Cisco firma uzyskała po raz pierwszy rok temu. Ostatnio przeprowadzony audyt, w pierwszych dniach grudnia br. potwierdził, że Getronics na bieżąco dokłada wszelkich starań by sprostać wymaganiom Cisco. W szczególności audyt brał pod uwagę 4 obszary: umiejętności pracowników, wsparcie techniczne, specjalizację oraz poziom satysfakcji klientów. Ten ostatni czynnik jest wiodący przy podejmowaniu decyzji o przyznaniu tytułu Srebrnego Partnera Cisco.
„Współpraca z firmą Cisco jest dla nas kluczowa, zarówno pod względem wymiany informacji jak i sprostaniu rosnącym wymaganiom klientów, na rzecz których razem pracujemy. Dobrym przykładem jest konwergentna komunikacja, jedno z czterech rozwiązań, jakie oferujemy na rynku polskim.” – komentuje Paweł Kin, dyrektor sprzedaży w Getronics Polska, odpowiedzialny za współpracę z firmą Cisco.