Getronics ponownie uzyskał tytuł Srebrnego Partnera Cisco

Getronics Polska to firma sektora ICT obecna na rynku polskim od 1991 roku, początkowo jako przedstawicielstwo firmy Olivetti. Jest częścią holenderskiego koncernu, którego centrala firmy znajduje się w Amsterdamie, zaś trzy biura regionalne w Bostonie, Madrycie i Singapurze. Getronics posiada swoje przedstawicielstwa w 30 krajach świata, a usługi z wykorzystaniem sieci firmowej Getronics są dostępne w blisko 90 państwach.

W Polsce Getronics oferuje rozwiązania technologii informatycznej dla banków, administracji publicznej, producentów oraz firm zajmujących się sprzedażą detaliczną. Obecnie firma zatrudnia ok. 100 pracowników, w tym ponad 80. proc pracuje bezpośrednio w serwisie. Do grona długoletnich klientów firmy należą Grupa PEKAO, Fortis Bank, ABN AMRO, Euronet, Citibank, Shell, Fiat, General Motors i Federal Mogul.

Cisco to jeden z trzech strategicznych partnerów Getronics na całym świecie. Getronics posiada status certyfikowanego partnera Cisco w 21. krajach

(15 Złotych Partnerów, 4 Srebrnych Partnerów oraz 2 Premier Partnerów).

W Polsce tytuł Srebrnego Partnera Cisco firma uzyskała po raz pierwszy rok temu. Ostatnio przeprowadzony audyt, w pierwszych dniach grudnia br. potwierdził, że Getronics na bieżąco dokłada wszelkich starań by sprostać wymaganiom Cisco. W szczególności audyt brał pod uwagę 4 obszary: umiejętności pracowników, wsparcie techniczne, specjalizację oraz poziom satysfakcji klientów. Ten ostatni czynnik jest wiodący przy podejmowaniu decyzji o przyznaniu tytułu Srebrnego Partnera Cisco.

„Współpraca z firmą Cisco jest dla nas kluczowa, zarówno pod względem wymiany informacji jak i sprostaniu rosnącym wymaganiom klientów, na rzecz których razem pracujemy. Dobrym przykładem jest konwergentna komunikacja, jedno z czterech rozwiązań, jakie oferujemy na rynku polskim.” – komentuje Paweł Kin, dyrektor sprzedaży w Getronics Polska, odpowiedzialny za współpracę z firmą Cisco.