Globalny PR poznańskiej firmy

Obecnie firma Q-Workshop założona trzy lata temu przez 20 -letniego Patryka Strzelewicza jest w pierwszej trójce firm światowych produkujących kości do gry, oraz jedyna w swojej kategorii jeśli chodzi o kości zdobione. Właśnie stworzenie własnej kategorii produktu, kości zdobionych elementami fantasy, jest największą przewagą małej poznańskiej firmy nad światowymi koncernami.

Głównym kanałem dystrybucji pozostaje internet, ale sytuacja ta ma się zmienić, bowiem amerykańskie, francuskie oraz angielskie firmy są zainteresowane dystrybucją kostek z Poznania.

Chcemy, aby nasz wizerunek w Anglii, Stanach Zjednoczonych i innych krajach europejskich został wzmocniony przez działania public relations. Uważamy, że w taki sposób najlepiej przygotujemy się do poważnych umów dystrybucyjnych w innych krajach. – mówi Patryk Strzelewicz, właściciel Q-Workshop.

Działania public relations w skali globalnej będzie koordynować agencja Creative PR: Cieszymy się, że zyskaliśmy zaufanie Q-Workshop.com. Z pewnością tak złożony kontrakt PR uwzględniający zarówno działania międzynarodowe oraz investor relations jest dla nas wyzwaniem. Q-Workshop.com od samego początku imponował nam swoim profesjonalizmem w zakresie PR i nie ukrywam, że naprawdę znaleźliśmy wspólny język. – mówi Krzysztof Maruszewski, dyrektor zarządzający Creative PR.

Umowa została zawarta na 12 miesięcy.