W zeszłym roku GM Records rozpoczął wdrażanie nowej strategii rozwoju firmy. Zgodnie z zapisanymi w niej założeniami, firma zaprzestała działalności wydawniczej i podjęła szereg inwestycji znacznie zwiększających moce produkcyjne oraz zaawansowanie technologiczne świadczonych usług.
Konkurs Promocyjny LIDER RYNKU oparty jest na zasadach rywalizacji. Liderzy wyłaniani są metodą porównawczą. Rywalizacja, dążenie do uzyskania trwałej przewagi nad konkurencją rynkową należy do najistotniejszych elementów strategii rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Zwycięstwo w konkursie o tytuł Lidera Rynku 2005 oznacza uzyskanie nominacji do Europejskiego Konkursu Promocyjnego EURO LEADER. Przyznanie tytułu Lidera Rynku oznacza także, nabycie uprawnień do posługiwania się – w komunikacji zewnętrznej – określeniami: „Lider Rynku”, „Najlepsza w Polsce Firma w zakresie produkcji płyt CD, DVD, kaset MC”. Ponadto laureaci otrzymają Certyfikaty i Medale, oraz Licencje uprawniające do wykorzystywania znaku w promocji i reklamie przez okres jednego roku.
Gala Finałowa Konkursu Promocyjnego LIDER RYNKU 2005 odbędzie się dnia 17 maja 2005 roku w hotelu „Sheraton” w Warszawie. W tym dniu GM Records będzie świętował dołączenie do grona prestiżowych i renomowanych laureatów.