Targi SIMO zorganizowane zostały w handlowym centrum stolicy Hiszpanii, czyli madryckim centrum wystawowym IFEMA im. Juana Carlosa I. Udział w imprezie wzięły przede wszystkim firmy z kraju organizatora, ale także zaproszeni goście, Polskę reprezentowała firma GM Records.
Na targach prezentowano najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie multimediów i komunikacji, które coraz częściej wywierają wpływ na nasze codzienne życie. Oferta, z którą mogli zapoznać się odwiedzający, skierowana była zarówno do sektora biznesowego jak i indywidualnego klienta.
„Uczestnictwo GM Records w Targach SIMO związane jest z realizacją naszej strategii, czyli ekspansywnej polityki na rynkach europejskich. Unowocześniamy maszyny, uruchamiamy nowe linie produkcyjne, korzystamy z najnowszych technologii, a przede wszystkim szkolimy naszych pracowników, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów w Polsce, jak i całej Europie. Dzięki uczestnictwu w Targach SIMO mogliśmy zaprezentować nasz rynek, ale co najważniejsze GM Records, europejskich kontrahentom” – mówi Marek Grela, Właściciel GM Records.