Gold Finance z system3.pl

System3.pl skoordynuje współpracę Gold Finance z portalami internetowymi w zakresie reklamy w sieci

Z początkiem czerwca Gold Finance nawiązało współpracę z siecią afiliacyjną System3.pl w zakresie obsługi kampanii reklamowych w internecie. System3.pl ma koordynować działania reklamowe na portalach internetowych i zapewnić Gold Finance kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów w internecie.

System3.pl to sieć skupiająca w swoim zakresie serwisy o różnej tematyce.  Te z nich, które zapisały się do programu Gold Finance, mają możliwość pobierania kreacji reklamowych z system3.pl oraz wyświetlania ich na swoich serwisach. Wynagradzani  są za efekt, czyli wypełnienie formularza kontaktowego, dotyczącego jednego z produktów firmy Gold Finance. W zakresie obsługi system3.pl mieści się także planowanie działań  na portalach oraz ich koordynowanie. Wszelkie statystyki monitorujące działania dostępne są w technologii System3.pl, zarówno dla Gold Finance jak i Wydawców.

– Dzięki kompleksowej obsłudze ze strony system3.pl, Gold Finance posiada całościowy pogląd na wszystkie swoje działania w internecie za pomocą tylko jednego systemu. Ułatwia to planowanie działań i budżetów, dzięki czemu koszty są niższe a efekty bardziej korzystne. System3.pl w swojej technologii zapewnia wszystkie niezbędne  do działania w internecie funkcjonalności, dzięki czemu Gold Finance może generować większe zyski dając tym samym lepsze korzyści Wydawcom – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki.

Celem programów partnerskich system3.pl jest zwiększenie wolumenu sprzedaży  i pozyskanie nowych klientów. System3.pl pozwala również na zmniejszenie kosztu dotarcia do użytkownika z pożądanej grupy docelowej. Portale, na których będzie pojawiać się reklama Gold Finance zostały wyselekcjonowane pod kątem tematyki, aby zwiększyć skuteczność dotarcia do określonej grupy użytkowników. Wysoka jakość usług firmy  w połączeni ze współpracą z dużą ilością witryn internetowych, zapewnią wysoką skuteczność kampanii Gold Finance.
Źródło: Gold Finance