Gold Finance zmienia się w Credipass. Zmiana ta jest związana ze strategią ujednolicenia w Europie marki dla wszystkich ekspertów finansowych działających w ramach Grupy Duna House, właściciela polskiej spółki Gold Finance.
Działalność pośrednictwa finansowego Grupy Duna House w Polsce, na Węgrzech i we Włoszech będzie wykonywana pod jedną, międzynarodową marką. Marka Credipass obecnie funkcjonuje na włoskim rynku finansowym, będąc czołową siecią pośredników finansowych. Pojawienie się marki Credipass na polskim rynku ma być ważnym krokiem w budowaniu silnej, międzynarodowej struktury ekspertów finansowych.
Zmiana nazwy to jeden z elementów realizacji wizji Grupy Duna House, która dąży do stania się wiodącym graczem zarówno na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i produktów finansowych w Europie. Wizja ta będzie realizowana poprzez akwizycje na kolejnych rynkach oraz wzrost organiczny na obecnych. Nowa nazwa ma za zadanie ułatwić rywalizację z najsilniejszymi sieciami pośredników na rynku. Obecnie łączna liczba agentów i ekspertów Grupy Duna House to blisko 5 000 osób, a łączny wolumen udzielonych kredytów w 2021 r. przekroczył 2,5 mld euro (prawie 12 mld zł).
– Rozpoczynamy nowy etap w naszej firmie. Po zeszłorocznej akwizycji czołowego pośrednika finansowego we Włoszech, jako Grupa staliśmy się międzynarodową firmą działającą na czterech europejskich rynkach. Poprzez zmianę nazwy chcemy podkreślać naszą przynależność do międzynarodowych struktur. – mówi Tomasz Przyrowski, Prezes Credipass. Co dla mnie szczególnie istotne, to także ważny krok, który pozwoli na integrację zespołu. W ostatnim czasie nasza firma dynamicznie rozwijała się – dołączyli do nas eksperci, a nawet całe zespoły, które wcześniej związane były z innymi pośrednikami. – dodaje Tomasz Przyrowski.
Debiut marki w Polsce nastąpił 17 maja br. Zmiana ta nie będzie miała wpływu na zasady współpracy klientów z ekspertami finansowymi.
– Naszym celem jest zacieśnianie współpracy międzynarodowej w ramach Grupy i dzielenie się doświadczeniami. Pozwoli nam to na wdrożenie szeregu nowych narzędzi, które pomogą wszystkim ekspertom finansowym osiągnąć jeszcze większe sukcesy. Obecnie finalizujemy prace nad nowymi rozwiązaniami digitalowymi. Tworzymy miejsce dla osób, które cenią sobie niezależność, rozwój oraz chcą korzystać z szerokiego spektrum produktów i rynków. – mówi Tomasz Przyrowski.
Źródło: Credipass