Goldenegg, Onet.pl i Financial Times

– Serwis tworzony na bazie materiałów jednego z najbardziej opiniotwórczych pism finansowych to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszej firmy – mówi Piotr Skawiński, odpowiadający za e-marketing w Goldenegg – Liczymy na utrwalenie świadomości naszej marki wśród blisko miliona unikalnych użytkowników którzy według szacunków Onetu odwiedzą tą witrynę do końca roku – dodaje.

Onet-Financial Times jest skierowany do managerów, kadry zarządzającej , przedsiębiorców oraz studentów kierunków biznesowych. W serwisie prezentowane są bieżące wydarzenia z Polski i ze świata. Tematyka Onet-Financial Times obejmie zagadnienia z zakresu gospodarki, makroekonomii , polityki międzynarodowej , finansów i zarządzania.

Znajdują się tu zarówno teksty tłumaczone z Financial Times jak również teksty oryginalne w języku angielskim, materiały multimedialne, komentarze ekspertów, a także blogi poruszające tematykę ekonomiczną pisane przez ekspertów, specjalistów oraz użytkowników serwisu.

Przez cały grudzień 2007 Goldenegg będzie pierwszym wyłącznym sponsorem nowego serwisu. Estymowana liczba unikalnych odwiedzin w tym czasie ma osiągnąć przedział 600 000 do 1000 000 użytkowników.

Obecność Goldenegg na stronach serwisu Onet-Financial Times ma postać dwóch belek sponsorskich : dolnej i górnej wkomponowanych w strukturę wszystkich podstron serwisu.

Dodatkowym elementem jest pole sponsorskie w prawej części nawigacji, prezentowane podobnie jak belki sponsorskie na każdej podstronie wspólnej witryny Onetu i Financial Times.