Golfowy event SARTO

Event był jednym z elementów kampanii wizerunkowej serwerów iSeries, przygotowanej przez Agencję SARTO dla IBM Polska i partnerów handlowych IBM – producentów oprogramowania na platformę serwerów aplikacji biznesowych IBM Server iSeries. Współorganizatorami spotkania golfowego dla kadry menedżerskiej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw byli: Euroservice Autoryzowany Dealer Volvo, Epicor|Scala, HEUTHES, Whitehouse Consultants i IBM Polska.

W Wilanowie rozmawiano o tym, jak trzeba precyzyjnie uderzyć piłeczkę golfową, aby posłać ją do dołka, ile wypije Szkot zanim podniesie spódniczkę, dlaczego whisky smakuje właśnie tak, jak smakuje. Jednak motywem przewodnim było bezpieczeństwo menedżerów i firm – stąd główne hasło imprezy – „ABS dla biznesu: absolutnie bezpieczny serwer – absolutnie bezpieczny samochód”.

Piękna, słoneczna pogoda towarzysząca imprezie, pomagała w nauce. Akademia Golfa cieszyła się dużym zainteresowaniem i umożliwiła poznanie podstaw tego niełatwego sportu. Każdy chciał się nauczyć trafiać piłką do dołka, bo główną nagrodą w konkursie Hole-in-One było Volvo S40 ufundowane przez Autoryzowanego Dealera Volvo – firmę Euroservice.

SARTO zadbała o rozluźnienie atmosfery przed konkursem. Dla smakoszy mocnych trunków, a także dla tych, którzy nie mieli okazji skosztować tradycyjnych szkockich alkoholi przygotowano degustację whisky. Ambasador whisky, ubrany w tradycyjny kilt, opowiadał o historii tego trunku, gatunkach, a podczas degustacji uczestnicy spróbowali podstawowych smaków whisky i mieszanki, czyli blendu. Robiono też własne blendy, różne w zależności od smaku i fantazji mieszającego.

Konkurs Hole-in-One pokazał, że gra w golfa nie jest tak prosta, jak można przypuszczać oglądając relacje telewizyjne. Pierwszy uczestnik mimo starannie dopracowanego zamachu kijem, nie dotknął nawet piłki. I choć niewiele osób poszło w jego ślady, to mimo ogromnego entuzjazmu uczestników nikomu nie udało się jednym uderzeniem kija umieścić piłeczki w dołku i wygrać bezpiecznego samochodu. Tylko 10 metrów dzieliło najlepszego z graczy Sławomira Wronkę z IBM Polska, od wygrania nagrody głównej – Volvo S40.

– Bardzo udana impreza, wielka szkoda, że muszę już wracać do spraw służbowych – powiedział żegnając się z organizatorami Artur Miernik, Customer Relations Director z Pionieer Pekao Investment Fund Company.