Gość PR News: Pan Paweł Maliszewski, dyrektor ds. marketingu w Polbanku EFG

Michał Macierzyński, PR News: Czy po kilku miesiącach działalności na rynku możecie Państwo podzielić się swoimi refleksjami na temat polskiego rynku? Czy coś was szczególnie zaskoczyło, czy wręcz przeciwnie, wszystko idzie zgodnie z założonym wcześniej planem?

Paweł Maliszewski: Polskie realia niczym wyjątkowym nas nie zaskoczyły. Nasza dotychczasowa działalność rozwija się zgodnie z przyjętymi założeniami i wierzymy, że w kolejnych miesiącach utrzymamy tę tendencję.

MM: Dlaczego bank nie chce pochwalić się żadnymi informacjami dotyczącymi wyników. Czy są tak słabe, że nie ma o czym informować?

PM: Jako oddział greckiego Eurobanku EFG, Polbank EFG nie może upubliczniać swoich wyników. Dane dotyczące działalności Polbanku będą przedstawiane tylko w ramach oficjalnych raportów Eurobanku EFG.

MM: Ostatnio w mediach pojawiła się informacja, że grecki Eurobank jest zainteresowany akwizycją w Polsce. Mowa w tym kontekście np. o Dominet Banku. Jak należy interpretować ten fakt? Czy rozwój organiczny przebiega zbyt wolno, czy chodzi o inne powody?

PM: Polbank EFG nie komentuje doniesień prasowych na temat Dominet Banku.