Gothaer po roku od wprowadzenia marki na rynek, został zauważony i nagrodzony przez konsumentów. Firma została wyróżniona w prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta. W kategorii Odkrycie Roku 2013 klienci docenili ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych towarzystwa.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, który bada popularność produktów i usług w ponad 300 kategoriach. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju.
W badaniu Gothaer TU S.A. doceniono za przystępną i zróżnicowaną ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Obejmuje ona m.in. OC, Autocaso, pakiety Assistance, ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów, a także ubezpieczenie szyb samochodu.
– Jest mi niezwykle miło, że niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer rynek dostrzegł zmiany, których udało nam się w tym czasie dokonać. Chcemy wyznaczać nowe trendy i tworzyć nową jakość. Zależy nam również na tym, żeby budzić na rynku skojarzenia, takie jak nowoczesność, jakość, prostota, transparentność. Za marką Gothaer kryje się obietnica, której za wszelką cenę chcemy dotrzymać – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A. – Przyznana nagroda potwierdza, że obraliśmy dobry kierunek. I to kierunek, który podoba się naszym klientom.
W kategorii Odkrycie Roku wyróżniane są produkty i usługi, które cechuje szczególna innowacyjność, bądź dopiero pojawiły się na rynku, a już zdołały przekonać do siebie klientów. Doceniane są również marki, które przeprowadziły pomysłowe i skuteczne kampanie reklamowe. Nominacje do tej nagrody przyznawane są przez Komisję Weryfikacyjną, która ocenia m.in. perspektywy odbioru marki przez rynek i prognozowaną dynamikę wzrostu popularności.
Gothaer