Od 19 maja, dnia polskiej premiery Gwiezdnych Wojen, trzydziestosekundowy spot baterii GP będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce. „Zmień baterie na lepsze” dotyczy pełnej oferty baterii GP, natomiast jej głównym bohaterem jest bateria UltraAlkaline. Reklama kinowa, która wykorzystuje połączenie dużego obrazu oraz dźwięku, koloru i ruchu działa jednocześnie na zmysł wzroku i słuchu. Kino, skupiające przede wszystkim młodą widownię, to doskonałe medium pozwalające zaprezentować wszechstronność zastosowania baterii i trafić wprost do grupy docelowej. Reklama GP skierowana jest właśnie do ludzi młodych, którzy najczęściej są nabywcami baterii.
Do tej grupy twórcy spotu dopasowali surrealistyczną narrację połączoną z klasyczną stylistyką filmowania. Tłem obrazu jest „metaliczna”, nowoczesna muzyka, która dodatkowo wzmacnia przekaz reklamy kierowanej do młodego pokolenia. Reklamę w kinie wspiera specjalny nastrój, przygaszone światło, świetne nagłośnienie i widz nastawiony pozytywnie do przekazu, co wpływa na wysoką zapamiętywalność spotu.