Grandsoft ma zamiar zadebiutować na NewConnect

Grandsoft działa na rynku od 1995 roku. Od początku istnienia, działalność spółki ukierunkowana jest na dostarczanie kompleksowych rozwiązań w zakresie wspierania procesu zarządzania w przedsiębiorstwach z branży poligraficznej, a także specjalizowanych systemów informatycznych dla sektora telekomunikacyjnego. W chwili obecnej, Spółka Grandsoft jest jednym z czołowych producentów i dostawców systemów zarządzania dla poligrafii w Polsce. Dobra pozycja przejawia się między innymi współpracą z największą na świecie firmą produkującą maszyny poligraficzne Heidelberg – Heidelberger Druckmaschinen AG. Dynamiczny wzrost wartości i wysoka konkurencyjność rynku poligraficznego, na którym skupia się działalność firmy sprawiają, iż staje się on coraz bardziej wymagający. Współpraca z Heidelbergiem umożliwia nam tworzenie produktów o wysokim standardzie – przekonuje Prezes Zarządu Robert Borowczyk

Pozyskane środki, Grandsoft przeznaczy przede wszystkim na poszerzenie rynków zbytu oraz na rozbudowę swojego sztandarowego produktu, systemu zarządzania – Galileo, który jest pierwszym na rynku polskim systemem klasy ERP, wyspecjalizowanym w procesach poligraficznych. Do roku 2007, Spółka koncentrowała wysiłki na rozwoju systemu, który był dokonywany wyłącznie ze środków własnych. Obecnie, w związku z ogromnym potencjałem rynku, dostrzeganym przez akcjonariuszy, podjęto decyzję o przyspieszeniu działań mających na celu zwiększenie sprzedaży systemu i jego dalszego rozwoju, do których przyczynić ma się znacząco pozyskany kapitał. Dzięki przyjętej strategii Spółka planuje uzyskać w roku 2008, przychód na poziomie 2,3 mln złotych i zysk netto w wysokości 720 tys. złotych. W pierwszym kwartale 2008 roku, Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 179 tys. złotych.

Grandsoft zamierza rozwinąć także usługi konsultingowe oparte na wiedzy zdobytej przy wielu wdrożeniach. Dzięki stworzeniu zespołu wykwalifikowanych konsultantów, firma poszerzać będzie zakres świadczonych usług doradczych dla branży poligraficznej i telekomunikacyjnej. Spółka planuje, między innymi, prowadzenie profilowanych szkoleń z zakresu zarządzania i optymalizacji produkcji, we współpracy z firmą Heidelberg.

Sam fakt upublicznienia spółki i związana z tym transparentność mają wpłynąć na budowanie wiarygodności w oczach klientów.

Przewidywany ostatni dzień przyjmowania podpisanych umów objęcia akcji to 26 czerwca 2008.

Autoryzowanym Doradcą Grandsoft S.A. jest Carlson Capital Partners Sp. z o.o.