Przekaz skierowany jest do użytkowników płynów zmiękczających i proszków do prania ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych i w średnim wieku, które posiadają co najmniej jedno dziecko.
Emisja spotu telewizyjnego, który jest jedynym medium ATL, rozpoczęła się 15 marca. Trzydziestosekundowy film będzie emitowany w TVP, Polsacie, TV4, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych.
Na potrzeby polskiego rynku zespół kreatywny Grey dokonał adaptacji gotowego spotu. Film podkreśla benefity płynące z używania systemu produktów, którymi są „czystość, świeżość i miękkość pościeli za każdym razem, kiedy kładziesz się spać”.
Kampanię koordynują: Monika Bierwagen (Account Supervisor), Roksana Odyjas (Junior Account Executive), Monika Świątek-Król (Copywriter) i Joasia Zielińska (Art Director) – po stronie Grey, oraz Agnieszka Orlik (Brand Manager) i Maciej Derda (Associate Brand Manager) po stronie klienta.
Grey realizuje kampanie dla marki Lenor od 1992. Zaangażowanie agencji przekłada się na uznanie w oczach jury konkursów branży reklamowej. W roku 2004 kampanie dla Lenor nagrodzono zarówno za efektywność, jak i kreatywność: kampania „Sherlock” przeprowadzona w roku 2003 zdobyła brązową statuetkę w konkursie Effie 2004, a reklamy prasowe pt. „Blouse&Flowers” i „Skirt&Flowers” zostały finalistkami XVIII edycji festiwalu Epica.