Grono.net nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

Firma Brandlay jest założycielem witryny Grono.net, której użytkownicy tworzą zamkniętą internetową społeczność, skupiającą ponad 400 tysięcy młodych ludzi z całej Polski.

Zgodnie z umową Neuron Agencja Public Relations zajmie się koordynacją działań komunikacyjnych zmierzających do podniesienia atrakcyjności witryny dla dotychczasowych użytkowników. Agencja odpowiedzialna będzie także za kontakty z mediami. W ramach PR korporacyjnego Neuron odpowiedzialny będzie za budowanie wizerunku Grono.net jako udanego, rodzimego biznesu internetowego.

Agencja Neuron planuje pracę w dwóch etapach. Pierwszy etap będzie trwał trzy miesiące i będzie obejmował wykonawstwo części działań PR (m.in. opracowanie komunikatów serwisowych i informacji na stronie Grono.net). Drugi etap będzie bogatszy o działania wykonawcze, a więc różnego rodzaju projekty specjalne, eventy oraz działania B2B itp.