GrubSon w kampanii mBanku dla rocznika 2002

Wystartowała nowa odsłona „osiemnastkowej” kampanii urodzinowej mBanku dla młodych. Tym razem bank składa życzenia rocznikowi 2002. W prezencie wysyła klip jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich hip-hopowców – GrubSona.

fot. mBank

Ponad 300 tys. nastolatków będzie w tym roku świętować swoja 18-tkę. To właśnie dla nich powstał najnowszy klip GrubSona „18”, stworzony we współpracy z mBankiem.

Autorem tekstu do kawałka „18” jest Tomasz „Grubson” Iwanca, jeden z najbardziej cenionych i znanych polskich hip-hopowców. A także rekordzista YouTube, który jako pierwszy na polskim kanale osiągnął pułap 110 mln wyświetleń pojedynczego klipu. Teledysk wyreżyserował Filip Bartczak z Papaya Films, a wyprodukowała firma Banana Split. Koncepcja kreatywna to wynik prac agencji Energy BBDO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Kampania „kroczy” za użytkownikami, którzy obchodzą właśnie urodziny. Sam utwór został zbudowany wokół wiodącego przekazu, jaki bank ma dla swoich młodych klientów: od teraz możesz więcej! Świat otwiera się przed Tobą. Podróżuj, baw się i rozwijaj swoje pasje a mBank miej zawsze przy sobie, w telefonie i wtedy, kiedy go potrzebujesz.

„Rocznik 2002” to kontynuacja kampanii prowadzonych w trzech poprzednich latach. Za premierową wersję z 1999 r. mBank otrzymał złotą statuetkę Effie a w zeszłym roku odebrał srebrne wyróżnienie w tym samym konkursie. Kampania ta zamiast opowiadać o kontach, kartach czy lokatach mówiła do młodych ludzi językiem emocji. Ci zaś udostępniali promujące kampanię spoty, oznaczali się w komentarzach pod postami i lajkowali je – w ilościach niespotykanych w branży finansowej.

Źródło: mBank