Grupa Copernicus z nowym serwisem korporacyjnym

Wdrożenie nowego serwisu jest kontynuacją działań komunikacyjnych związanych z zapowiadanymi zmianami w ramach Grupy i dotyczących operacyjnego połączenia dwóch podmiotów: domu maklerskiego Copernicus Securities S.A. oraz Copernicus Capital Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. Głównym zadaniem nowej witryny jest pokazanie w sposób przejrzysty usług finansowych całej Grupy Copernicus.

„Wdrożenie nowej strony było w naszych planach od momentu decyzji operacyjnego połączenia podmiotów. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku, jednocześnie nie zapominając o naszych korzeniach. Zadaniem, jakie postawiliśmy sobie przed stworzeniem nowego serwisu, jest wymiana informacji pomiędzy nami a Klientami i partnerami. Chcielibyśmy aby każdy Klient znalazł na niej komplet niezbędnych danych o naszych usługach finansowych i łatwo mógł z nami się skontaktować zarówno w Warszawie, jak i w partnerskich oddziałach na terenie całej Polski” – powiedział Marcin Billewicz, Head of Corporate Finance, Copernicus Securities S.A.

Dzięki łatwej nawigacji i prostej strukturze strony pod adresem: www.copernicus.pl można znaleźć prezentację Grupy i oferowanych przez nią usług i produktów, zapoznać się z sylwetkami przedstawicieli reprezentujących Grupę czy też odnaleźć najbliższy oddział – partnera Grupy – od swojego miejsca zamieszkania. Ponadto, nowy serwis przedstawia najciekawsze transakcje, czy inne – istotne z punktu widzenia Grupy – wydarzenia biznesowe.

Ze względu na powiązanie Grupy z Mikołajem Kopernikiem, serwis został wsparty tą jedną z najwybitniejszych postaci polskiej nauki w dziedzinie finansów, matematyki i astronomii. Patron jest ważną częścią strony Grupy nie tylko z powodów wizerunkowych, ale przede wszystkim z uwagi na cechy tego Polaka, jak i efekty jego pracy, które są bliskie ideom doradców Copernicusa. Jego obecność w serwisie jest dla firmy wyzwaniem i w sposób adekwatny uzupełnia przekaz i podejście jej ludzi nie tylko do branży finansowej, czy oczekiwań klientów, ale także do otaczającej rzeczywistości.

Projekt powstał przy wsparciu agencji interaktywnej SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o.