Grupa Europa ubezpieczy klientów Lidla

Grupa Ubezpieczeniowa Europa pozyskała nowego, strategicznego partnera. Jest nim Lidl, który rozpoczyna sprzedaż zagranicznych i krajowych usług turystycznych pod marką Lidl Podróże. Nad wypoczynkiem jego klientów będzie czuwało Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, które zaoferuje im ubezpieczenie turystyczne o najwyższym standardzie ochrony do kupienia w internecie.

– Markę Lidl zna każdy Polak. Dlatego to dla nas ważne partnerstwo, które wpisuje się w naszą strategię odkrywania dla branży ubezpieczeniowej nowych kanałów sprzedaży. Mam nadzieję, że współpraca z Lidlem będzie rozwijać się i już wkrótce będziemy mogli poinformować o wspólnym wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych rodzajów ubezpieczeń – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Strategia Europy zakłada rozwój alternatywnych, nietradycyjnych kanałów sprzedaży i poszukiwanie nowych partnerów biznesowych. Realizując ją ubezpieczyciel, który do tej pory koncentrował się na dystrybucji polis za pośrednictwem banków, rozpoczął współpracę m.in. z firmami telekomunikacyjnymi, podmiotami z branży e-commerce czy dostawcami energii elektrycznej.

Klienci Lidl Podróże mogą liczyć na najwyższą klasę ochrony ubezpieczeniowej, gwarantowaną przez TU Europa. Przygotowane specjalnie dla nich ubezpieczenie podróżne oferuje unikalny standard i jakość w atrakcyjnej cenie.

 
– Projektując produkt dla klientów Lidla, położyliśmy nacisk nie tylko na wysokie sumy ubezpieczenia, ale także na bardzo szeroki zakres ochrony. Nasze ubezpieczenie ma być tarczą, chroniąca przed wszystkimi zagrożeniami, które mogą zakłócić ich wypoczynek – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich w Grupie Europa.

Z oferty ubezpieczeń podróżnych będą mogli skorzystać zarówno wypoczywający w kraju, jak i za granicą. W przypadku wczasów zagranicznych, turyści mogą liczyć na wysokie sumy ubezpieczenia na pokrycie wydatków związanych z chorobą lub wypadkiem i kosztami ich leczenia: w wariancie Optymalnym do 80 tys. euro, a w wariancie Najlepszym do 500 tys. euro. Dodatkowo osoby ubezpieczone, nie znającego języka używanego w państwie, w którym wypoczywają, w przypadku zachorowania będą mogły skorzystać z konsultacji telefonicznych z polskim lekarzem.

Ubezpieczenie nie tylko będzie chronić przed skutkami zachorowania. Objęci ochroną mogą liczyć także na opiekę  i odszkodowanie w razie wypadku, ochronę bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, telefonu komórkowego, kluczy i dokumentów oraz ochronę w przypadku nieumyślnego wyrządzenia szkód osobom trzecim lub ich mieniu.

Polisa podróżna dla klientów Lidla gwarantuje bez dodatkowych opłat ochronę w przypadkach szczególnych, za które według przyjętego na rynku standardu trzeba dopłacić. W szczególności chodzi o osoby, które są przewlekle chore (mają problemy np. z chorobą wieńcową, nadciśnieniem lub cukrzycą) lub chcą amatorsko uprawiać takie sporty jak narciarstwo, snowboard, nurkowanie czy windsurfing. Całość uzupełnia ochrona przed skutkami aktów terroru podczas wypoczynku poza granicami Polski.  

TU Europa zaoferuje także klientom Lidla ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. To produkt, który chroni osoby, które kupują wypoczynek z wyprzedzeniem. W przypadku wystąpienia niespodziewanych przeszkód (takich jak choroba, wypadek, śmierć osoby bliskiej, utrata pracy czy akt terroru), które uniemożliwią im wyjazd, mogą liczyć na zwrot wydatków poniesionych na zakup wczasów.

Oferta ubezpieczeń turystycznych TU Europa dla klientów Lidla jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej www.lidl-podroze.pl.

Źrodło: Grupa Europa