Grupa ING rozpoczyna globalną kampanię reklamową z udziałem Fernando Alonso

Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane będą zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi GP, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampanii będzie towarzyszył roll-out w mediach drukowanych, jak i obecność w Internecie przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1. Pierwsza emisja reklamy zbiegnie się z rozpoczęciem ING Australian Grand Prix.

Kampania jest wsparciem mediowym dla celu biznesowego Grupy ING w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1, jakim jest generowanie zysków dzięki sponsoringowi F1. Reklama jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego Zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piruetem i brandingu „na torze wyścigowym” na 13 spośród 18 Grand Prix.

Reklama wykorzystuje sponsoring F1 przez Grupę ING w celu zilustrowania myśli przewodniej ING; ING zdaje sobie sprawę, że usługi finansowe to obszar bardzo skomplikowany. Odróżniając się od innych reklamodawców, ING przekazuje wiadomość, że ułatwia klientom zarządzanie finansami, pozwalając im skoncentrować się na tym, co najistotniejsze. W filmie reklamowym przekaz ING realizowany jest za pomocą kierowcy Fernando Alonso oraz nowoczesnych technik filmowych, wykorzystanych na etapie postprodukcji. Reklamę przygotowała londyńska agencja Iris.

– Zdajemy sobie sprawę, że zajmowanie się własnymi finansami jest skomplikowaną sprawą. Wierzymy, że oszczędzanie, inwestowanie oraz pomaganie naszym klientom w planowaniu ich przyszłości finansowej powinno być łatwiejsze. Taki jest przekaz naszej nowej kampanii – powiedziała Isabelle M Conner, Dyrektor Marketingu w Grupie ING.

Spoty reklamowe ING można obejrzeć na stronie: http://ingf1.mediaseed.tv