– „Wysokie miejsce w rankingu cieszy nas niezmiernie. Jesteśmy zadowoleni, że strategia rozwoju Grupy w oparciu o autorski system franszyzy operatorskiej została zauważona i doceniona przez tak prestiżowe medium jak TVN CNBC Biznes. Rozwój Grupy następuje zgodnie z założeniami, w oparciu o najlepszych na rynku gastronomicznym menedżerów, pozyskiwanie atrakcyjnych lokalizacji pod kolejne obiekty przeznaczone pod franszyzę, rozsądną politykę gospodarowania kapitałem własnym oraz w pełni transparentną politykę komunikacji z rynkiem i inwestorami. Mamy nadzieję, że otrzymana nagroda jeszcze bardziej wzmocni zaufanie obecnych i potencjalnych akcjonariuszy do Grupy Kościuszko „Polskie Jadło” S.A.” – komentuje Jan Kościuszko, Prezes Zarządu Grupa Kościuszko „Polskie Jadło” S.A.
Za rok 2008 spółka prognozuje zysk netto na poziomie 11,5 mln zł przy 29,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 100% wzrost w stosunku do wyników za rok 2007. Lepszym wynikom finansowym towarzyszy także zwiększenie wskaźnika rentowności netto, który za rok 2008 szacowany jest na poziomie 38,9%, w porównaniu do 35,65% za rok ubiegły.