Grupa Lotos: 300 tysięcy kart od startu

Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii Lotos liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.

– Widać już pierwsze efekty dobrego startu Navigatora, dlatego w połowie lutego zdecydowaliśmy, że nasz program lojalnościowy, poza paliwami i olejami, obejmuje także produkty FMCG dostępne na stacjach sieci Lotos – komentuje Hanka Krzyżańska, prezes Lotos Paliw. Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotos specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. Zaletą często podkreślaną przez klientów jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania. Lotos ma w planach powiększenie wachlarza nagród.

Program lojalnościowy Navigator to kolejny etap działań Grupy Lotos konsekwentnie zmierzającej do rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży. Warto wspomnieć, że od końca 2007 r. na ponad 200 stacjach należących do sieci Lotos dostępne są supernowoczesne paliwa Dynamic 98 i Dynamic Diesel. Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w nich komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.