Grupa Open Finance zmienia wygląd oddziałów stacjonarnych Open Finance i Home Broker

Prezentacja szerokiego portfolio usług grupy Open Finance, nowoczesna i spójna kolorystyka, a co najważniejsze tak zaprojektowane wnętrze, aby klienci czuli się swobodnie podczas spotkań z doradcami – to początek rebrandingu placówek Open Finance i Home Broker w całej Polsce.

Proces odświeżania wyglądu oddziałów Grupy Open Finance już rozpoczął się – zmodernizowano placówkę przy ulicy Waszyngtona (Rondo) w Warszawie, która była priorytetowa ze względu na niezmiennie wysokie zainteresowanie Klientów spotkaniami właśnie w tym oddziale. Docelowo, rebranding obejmie wszystkie placówki w całej Polsce, których jest obecnie 46.

Zmiany wprowadzone w oddziałach sprawią, że ich wygląd będzie spójny oraz profesjonalny – podkreślone zostaną barwy koloru fioletowego i niebieskiego, które są od wielu lat kojarzone przez Klientów z Grupą Open Finance. Co więcej, zostanie pokazany cały portfel oferowanych produktów, czyli to co jest największym atutem Grupy Open Finance – nieruchomości, finanse i ubezpieczenia „w jednym miejscu”.

 

W ostatnim czasie odwiedzaliśmy nasze placówki i sprawdzaliśmy „co w trawie piszczy”. Zebraliśmy wnioski i uznaliśmy, że to najlepszy czas na rebranding oddziałów Grupy Open Finance. Jest on de facto uzupełnieniem innych pozytywnych zmian m.in. poprawy jakości obsługi Klienta czy wzmocnienia synergii Open Finance i Home Broker, jakie zachodzą w naszych firmach od kilku miesięcy – mówi Jakub Strzelczyk, Dyrektor marketingu Open Finance i Home Broker. Co też istotne, chcemy, aby nasi Klienci utożsamiali nasze firmy nie tylko z wysokim standardem usług naszych doradców czy finalizacją największych transakcji na rynku, ale również spójnym, profesjonalnym i rozpoznawalnym wizerunkiem oddziałów w całej Polsce – dodaje Jakub Strzelczyk.

Na tym nie koniec – eleganckie i nowoczesne recepcje oddziałów będą zachęcały Klientów „do wejścia”. Żywe kolory w witrynach podkreślą widoczność marki na zewnątrz budynków, a wnętrza zostaną tak zaprojektowane, aby nadawały domowego charakteru, w których Klienci poczują się swobodnie.

Dodatkowo, planowane jest umieszczenie ekranów w witrynach okien oddziałów, które będą wyświetlać aktualne oferty Grupy Open Finance. Ponadto, nowoczesną zmianą w funkcjonowaniu oddziałów będzie wprowadzenie w 2017 roku tzw. „mutlimedialnych ofertówek” zamiast papierowych.

Rebranding oddziałów Grupy Open Finance zgodnie z harmonogramem ma zakończyć się do końca  2017 roku.

Źródło: Open Finance