Grupa SR. Teleperformance no.1 na świecie w sektorze usług contact center

Ranking TOP 50 Teleservices jest organizowany przez Technology Marketing Corporation’s Customer Interaction Solutions ® Magazine Announces. Pierwsze miejsce po raz pierwszy w historii przypadło Grupie SR. Teleperformance, która wyprzedziła takie firmy jak: Convergys Corp. na 2., SITEL Corp. na 3., ClientLogic na 4., NCO Customer Management Inc. na 5.

W zestawieniu brane były pod uwagę wyniki finansowe firm za I kwartał 2005r. SR. Teleperformance okres ten zamknęła wynikiem 570 mln euro odnotowując 29 % wzrost przychodów liczonego w stosunku do analogicznego okresu roku 2004.

„ Jest to ogromny powód do dumy, ale i do jeszcze bardziej wytężonej pracy” – mówi Maciej Wielkopolan CEO CTM Teleperformance. „ Od kilku lat Grupa SR TP jest numerem 1 na rynku europejskim, teraz można powiedzieć że nie mamy sobie równych na świecie” – dodaje.

SR. Teleperformance posiada 179 jednostek contact center w 36 krajach na całym świecie, co decyduje o potencjale biznesowym korporacji i olbrzymim kapitale know-how.