Współpraca z Sigmą obejmuje działania public relations mające na celu promocję outdooru jako efektywnego medium reklamowego, poszerzanie publicznej wiedzy o możliwościach i innowacyjnych rozwiązaniach związanych z rynkiem outdooru i kierunkami jego rozwoju, oraz budowanie wizerunku publicznego firmy Ströer. Działania te adresowane są do praktyków reklamy, specjalistów w zakresie planowania mediów i badań, wykładowców, studentów oraz osób zarządzających kampaniami reklamowymi, obejmują także zarządzanie relacjami medialnymi, w tym opracowywanie i rozpowszechnianie informacji prasowych, organizację spotkań z mediami, pozyskiwanie patronatów.
Pierwszym wspólnie zrealizowanym projektem była, w dniu 22 lutego br., uroczysta premiera pierwszej na polskim rynku książki na temat reklamy zewnętrznej. pt. Outdoor- reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności, autorstwa Dariusza Kubuja. Wydarzenie to stanowiło inaugurację programu Outdoor Innovation Program będącego cyklem merytorycznych i edukacyjnych działań realizowanych przez Grupę Ströer w Polsce.
W najbliższym czasie zostaną zorganizowane fora dyskusyjne, konferencje tematyczne oraz niekonwencjonalne wykłady i prezentacje na uczelniach.