Grupa Vistula stawia na ekspertów od marketingu

Dwuosobowy team Mariusz Kozak-Zagozda oraz Tomasz Marszałł stanęli na czele zespołów marketingu i komunikacji nowej grupy VISTULA. W skład grupy wchodzą m.in. takie marki jak: VISTULA, W.KRUK, GALERIA CENTRUM, DENI CLER, czy też WÓLCZANKA.

Mariusz Kozak-Zagozda, dotychczas dyrektor marketingu i strategicznych projektów marketingowych LPP S.A., został dyrektorem artystycznym, odpowiedzialnym za wizerunek i komunikację wszystkich marek grupy VISTULA. Natomiast Tomasz Marszałł, dotychczasowy dyrektor marketingu firmy jubilerskiej W.Kruk, obejmie stanowisko dyrektora marketingu grupy i odpowiadać będzie za biznesowy rozwój grupy, badania, reklamę, Public Relations oraz strategię komunikacji całej grupy VISTULA.

Przed teamem marketingowym postawiono bardzo ambitne zadania, gdyż grupa Vistula w ciągu najbliższych czterech lat będzie w Polsce zarządzać ponad czterystoma sklepami z odzieżą, kosmetykami oraz biżuterią (obecnie jest to nieco ponad dwieście pięćdziesiąt sklepów)..

O tym, jak ważnym elementem w konsolidowanej grupie jest wizerunek marek, marketing oraz komunikacja, może świadczyć fakt, że obaj panowie będą stanowili zespół i raportują bezpośrednio do Michała Wójcika, prezesa zarządu nowej VISTULI.

Mariusz Kozak-Zagozda, do sierpnia 2008 roku był autorem wielu sukcesów trójmiejskiej spółki LPP S.A. Wprowadził na rynek młodzieżową markę Cropptown – obecnie lider wśród marek streatwearowych. Repozycjonował markę Reserved, tworząc z niej brand bardzo modowy, powszechnie znany i pożądany. Przez sześcioletni okres pracy w LPP pełnił też funkcję jej dyrektora kreatywnego. Wcześniej pracował na kierowniczych i kreatywnych stanowiskach w branży reklamowej oraz FMCG, min: w grupie Ogilvy. W jego portfolio znajduje się wiele kampanii reklamowych realizowanych min. dla PanasonicTechnics, Prince Polo, Idea, KFC, Leroy Merlin, Michelin, GE, Obligacje Skarbowe, Nestle.

Tomasz Marszałł, od kilku lat tworzy marketing produktów i usług skierowanych do odradzającej się w Polsce klasy średniej. Przez ponad 4 lata tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion. Doradcy Finansowi, czołowej instytucji doradztwa finansowego w Polsce. Prowadził także marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA. Wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach zarówno w branży finansowej, mediach, IT oraz odzieżowej, m.in. w Levi Strauss,. Karierę zawodową zaczynał w koncernie medialnym Bertemsmanna. Był współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej w Polsce firmy doradztwa finansowego – Expander.