Serwis Gruper.pl zwraca w całości wpłacone pieniądze wszystkim klientom, którzy za jego pośrednictwem nabyli kupony Biura Podróży Atena, a nie mogli ich wykorzystać w związku z upadkiem biura.
Obecnie reklamacje zgłosiło ponad 100 osób, portal liczy się jednak z tym, że liczba ta może wzrosnąć do około 200 w najbliższych dniach. Firma prosi o jak najszybszy kontakt wszystkich swoich klientów, których napotkały trudności w związku ze sprawą Ateny.
– Stworzyliśmy dedykowany zespół w Dziale Obsługi Klienta, który jest do dyspozycji wszystkich osób, które zgłaszają reklamacje, pragną uzyskać odpowiedzi na swoje pytania i pozyskać wsparcie w odzyskaniu wpłaconych środków. Pragniemy zapewnić, że wszystkie pokrzywdzone osoby, które złożyły reklamacje do serwisu Gruper.pl otrzymają stosowną pomoc – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.pl.
– Klienci portalu zakupów grupowych mają istotny bufor bezpieczeństwa, partnera, który w przypadku niewypłacalności biura turystycznego, może pomóc odzyskać pieniądze. Tak się dzieje w przypadku osób, które zakupiły ofertę Biura Podróży Atena za pośrednictwem Gruper.pl – podkreśla.
Gruper zachęca do korzystania z infolinii + 48 222 952 000, która w celu udzielenia pomocy wszystkim osobom, które za pomocą serwisu nabyły kupony Biura Podroży Atena działa w wydłużonych godzinach pracy. Z Działem Obsługi Klienta można również kontaktować się mail’owo za pomocą adresu gruper@gruper.pl. Do Klientów serwisu, którzy mogli zostać poszkodowani w wyniku problemów biura podróży został skierowany mailing zawierający informacje na temat podjętych przez Gruper.pl kroków oraz procedury zwrotu środków. Firma współpracuje również ściśle z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
Źródło: LinkLeaders