Gry i multimedia w aplikacji Santander mobile

fot. Shutterstock

Santander Bank Polska wprowadził nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Od teraz użytkownicy mogą kupować doładowania do wybranych platform, które oferują gry, filmy, muzykę i aplikacje biurowe.

– Chcemy, żeby aplikacja pomagała w codziennych sprawach, nie tylko związanych z zarządzaniem finansami. Zgodnie z tym podejściem wprowadziliśmy zakładkę Gry i multimedia, która – mamy nadzieje – spotka się z zainteresowaniem naszych klientów – mówi Sebastian Radzimowski odpowiedzialny za płatności mobilne w Santander Bank Polska.

Dzięki nowej funkcji Gry i multimedia klienci mogą wygodnie kupić kody cyfrowe do wykorzystania na platformach Nintendo, Google Play, Roblox, Xbox, Minecraft, Spotify, Player, Canal+, CDA, MS Office. Lista dostępnych kodów będzie rozszerzana.

Żeby kupić kod w Santander mobile, wystarczy:

Wygenerowany unikalny kod trzeba skopiować i wprowadzić w wybranym serwisie. Szczegóły transakcji wraz z kodem cyfrowym można sprawdzić w Historii transakcji usługi „Gry i multimedia”.

Dostawcą kodów cyfrowych w usłudze Gry i multimedia jest Autopay S.A.

Ponadto w aplikacji Santander mobile, bank wprowadził jeszcze kilka zmian m.in – poprawiony został widok karty kredytowej ( RRSO 23,24%). W znanym już klientom Poradniku cenowym bank dodał nowe podpowiedzi, jak korzystać z bankomatów, aby ponosić mniej opłat., dzięki czemu informacje na temat kart są jeszcze bardziej czytelne. Bank zmienił widok MENU i podzielił go na przydatne kategorie. Klienci mogą znaleźć tam m.in. swoje dane, ustawienia, bezpieczeństwo oraz kontakt z bankiem. Pozostałe usługi takie jak kantor czy zakup biletów, klienci znajdą w sekcji Twoje skróty. Korzystanie z Kantoru Santander w usłudze Santander internet/mobile dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z Santander Bank Polska S. A. umowę Santander online.

W znanym już klientom Poradniku cenowym bank dodał nowe podpowiedzi, jak korzystać z bankomatów, aby ponosić mniej opłat.

Na koniec grudnia z Santander mobile korzystało 2,7 mln klientów.

Źródło: Santander Bank Polska