MultiBank po raz piąty zwyciężył w programie Jakość Obsługi, zajmując pierwsze miejsce w kategorii „branża finansowa”. Jurorami w konkursie jest 3,5-milionowe grono klientów – użytkowników platformy jakoscobslugi.pl.
Program Jakość Obsługi istnieje na polskim rynku od sześciu lat. W rankingu jurorami są konsumenci, którzy za pośrednictwem serwisu jakoscobslugi.pl głosują na firmy wyróżniające się na rynku wysoką jakością obsługi. Najlepsi tworzą TOP 100 i zyskują tytuł najbardziej przyjaznej firmy oraz znak jakości obsługi – dotychczas nazywany Godłem Jakości Obsługi, a od tego roku Gwiazdą Jakości Obsługi.
Konsumenci mogą dokonać oceny firmy na dwa sposoby: uproszczony – nadając odpowiednią liczbę gwiazdek wybranej przez siebie instytucji lub bardziej rozbudowany – wypełniając formularz, w którym mogą opisać swoje doświadczenia, wskazać firmie co powinna poprawić lub opisać, jakie są jej mocne punkty. Na tej podstawie liczony jest też wskaźnik satysfakcji konsumentów dla całego rynku oraz poszczególnych branż i firm. W tym roku poziom zadowolenia polskich konsumentów sięgnął 61 proc. i był wyższy o 13 p.p. od ubiegłorocznego. W kategorii finansowej (banki, finanse, ubezpieczenia) wyniósł on natomiast 69 proc., a w przypadku MultiBanku osiągnął poziom aż 93,6 proc. i był to najlepszy wynik wśród wszystkich sklasyfikowanych w badaniu instytucji finansowych.
To też rekordowy wynik dla MultiBanku, najwyższy osiągnięty przez bank w rankingu Jakość Obsługi (wyższy o 11 p.p. od ubiegłorocznego i o 7 p.p. od wyniku wypracowanego przez firmę zajmującą drugie miejsce w zestawieniu).
– Wygrana MultiBanku piąty raz z rzędu, z tak dużą przewagą nad konkurencją, ogromnie nas cieszy. Szczególnie dzisiaj, gdy w bańkowości sposób obsługi często bywa kluczowym czynnikiem, decydującym o wyborze banku przez klienta. Dziękujemy wszystkim oceniającym za pozytywne opinie i docenienie pracy, jaką wkładamy w jakość świadczonych przez nas usług – mówi Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.