HalCash Central Eastern Europe rozpoczęła współpracę z agencją Pro Duct BBF, która przygotowała akcję promocyjną dla firmy Goodyear skierowaną do jej partnerów biznesowych wykorzystując system HalCash.
To kolejna promocja jaką w tym roku obsługiwała firma – która bardzo udanie wspierała w tym roku również kampanię „Plusikowe”. HalCash promuje swoją usługę, jako doskonałe narzędzie wspomagające akcje promocyjne, loterie, konkursy i programy lojalnościowe. Usługa – co doceniają partnerzy, pozwala na znaczne redukcje kosztów akcji marketingowych i upraszcza dystrybucję środków finansowych do uczestników promocji.
Podczas akcji Goodyear, która skierowana była do partnerów tego koncernu – najlepsi sprzedawcy z Autoryzowanych Serwisów nagradzani byli nagrodami pieniężnymi. Firma HalCash odpowiadała za dystrybucję środków finansowych bezpośrednio do bankomatów.
Uprawnione do odbioru nagrody – dostawały bezpośrednio na swój telefon komórkowy – specjalny kod, dzięki któremu mogły dokonać wypłaty środków.
– „Nasz system już od dość długiego czasu jest w pełni funkcjonalny i kolejne promocje potwierdzają jego zalety” – mówi Piotr Zinkiewicz, doradca zarządu HalCash CEE w obszarze rozwoju biznesu. – „Poza funkcjonalnością i nowoczesnością dzięki nam można uprościć dystrybucję środków finansowych oraz bardzo istotnie ograniczyć koszty takiej operacji” – dodaje Zinkiewicz z HalCash CEE.
HalCash CEE jest innowacyjną firmą, która rozwija i wdraża na polskim rynku technologię, która pozwala na wypłatę środków finansowych z bankomatów, bez użycia karty, przy wykorzystaniu telefonu komórkowego. Wszędzie tam, gdzie pojawia się konieczność dystrybucji środków finansowych do dużych grup odbiorców, może być z powodzeniem wykorzystywany system HalCasch, który cechuje się nowoczesnością, funkcjonalnością i pozwala na znaczącą redukcję kosztów całej operacji. Tym samym system może być z powodzeniem wykorzystywany w promocjach, programach lojalnościowych, loteriach i konkursach bez konieczności uzyskiwania informacji o numerze konta odbiorcy, czy adresie zamieszkania. Wystarczy numer telefonu – resztę wykona system HalCach.
Prostota rozwiązań sprawia, że z systemu może skorzystać praktycznie każda osoba posiadająca dowolny model telefonu komórkowego. – „Pracujemy nad udoskonaleniem systemu, w taki sposób by był on jak najbardziej przyjazny zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych” – deklaruje Zinkiewicz z HalCash CEE. –„Chcemy jeszcze w tym roku wprowadzić dodatkowe funkcjonalności w systemie oraz skoncentrować się na popularyzacji tego narzędzia wśród klientów biznesowych” – dodaje Zinkiewicz z HalCash CEE.
Źródło: HalCash