Hapipożyczki rozświetlają skrzynki pocztowe w Tczewie, Gnieźnie, Mysłowicach i Pile

Na początku października rozświetlone zostały skrzynki pocztowe mieszkańców czterech miejscowości w Polsce. Brand hapipożyczki wykorzystał niestandardowe podejście, które pozwoliło wzbudzić zainteresowanie odbiorców i dzięki temu dotrzeć z przekazem. Akcja marki jest elementem strategii komunikowania się poprzez niespotykane formy direct mailingu.

Poczta tradycyjna jest wciąż kanałem dającym duże możliwości przyciągania uwagi potencjalnych Klientów przy użyciu niestandardowej formy wysyłki. Marka hapipożyczki postanowiła wykorzystać potencjał tego kanału komunikacji i zrealizowała kreatywną wrzutkę do skrzynek.

W poniedziałek i wtorek uwaga mieszkańców Tczewa, Gniezna, Mysłowic i Piły została skierowana na ich własne skrzynki pocztowe. Tego dnia wśród listów znaleźli oni świecący, kolorowy portfel. W zależności od rodzaju skrzynek światło z przesyłki było widoczne również na zewnątrz skrzynki, co dodatkowo wywoływało zaciekawienie mieszkańców.

Wracając do domu nie zawsze zaglądam do skrzynki, ale tym razem zaskoczyło mnie mrugające światło. Na początku zdziwiłam się. Po chwili jednak, gdy wyjęłam korespondencję, zorientowałam się, że to materiał reklamowy. Najbardziej spodobał się mojej 4-letniej córce, która od razu namówiła mnie do zabawy w sklep”  –powiedziała Magda, mieszkanka Gniezna.

Portfel nawiązuje w sposób bezpośredni do oferty pożyczek długoterminowych, a jego szata graficzna jest silnie związana z identyfikacją wizualną firmy, opierającą się na szczęściu, wywołując pozytywne skojarzenia związane z marką. Informacje w materiale graficznym pokazują w prosty sposób główne benefity konsumenckie takie jak: szybka decyzja czy indywidualna wycena oraz proste zasady udzielania pożyczki. Hapipożyczki zachęcają do poznania szczegółów oferty odwiedzając specjalnie przygotowaną stronę portfel.hapipozyczki.pl, na której można znaleźć więcej informacji o ofercie. Interesująca forma zwiększa prawdopodobieństwo dotarcia i zainteresowania odbiorcy, który z ciekawości zapozna się z nią, zajrzy do środka, a może nawet da jej drugie życie, gdyż z tego portfela można korzystać na co dzień.

Opracowując „akcję portfelową” myśleliśmy o innowacyjnym sposobie na zaistnienie w świadomości Klientów. Postawiliśmy na element zaskoczenia. Zamiast tradycyjnych ulotek, które często są wyrzucane do kosza bez czytania, stworzyliśmy koncepcję, obok której nie można przejść obojętnie. Końcowy efekt jest z jednej strony zasługą migającej diody, która zwraca uwagę i zachęca do zajrzenia do środka, a z drugiej – formy portfela tak innej niż zwykła ulotka”– powiedziała Joanna Izdebska, Country Manager w firmie IPF Polska – będącej właścicielem brandu hapipożyczki.

Pomysł papierowego portfela został zrealizowany dzięki współpracy z agencją kreatywną Direct Channel.

IPF Polska