Hapipożyczki stawiają na roboty

hapipożyczki rozpoczęły właśnie pilotażowy proces wdrażania w swoich strukturach zaawansowanych rozwiązań w zakresie automatyzacji. Zgodnie z globalnym kierunkiem rozwoju IPF Digiltal – właściciela marki, roboty będą wspierały pracowników w procesach związanych z obsługą klienta. Pierwsze z nich będą uczestniczyły w wysyłaniu wypłat, obsłudze codziennych procesów uruchamianych w systemie, weryfikacji wniosków o pożyczkę i danych na umowach.

YAY Foto

W sektorze finansowym na całym świecie stale zachodzą dynamiczne zmiany, których celem jest zapewnienie klientom, dostępności oferty, wygody i bezpieczeństwa. Cyfryzacja kanałów sprzedaży, integracja procesu obsługi klienta, wprowadzanie nowoczesnych narzędzi, takich jak Co-surfing – to tylko niektóre trendy, dzięki którym dostęp do produktów finansowych staje się prostszy i bardziej przyjazny. Robotyzacja jest kolejną innowacją, wdrażaną m.in. przez banki i inne firmy działające w branży finansowej.

Wraz z rozwojem spółki, rosną również nasze potrzeby w zakresie wykorzystania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, wspierających płynną realizację wszystkich procesów związanych z codzienną obsługą klientów. Wprowadzenie robotyzacji jest kolejnym ważnym krokiem w tym zakresie. Dzięki niemu nasza firma będzie mogła zapewniać pożyczkobiorcom oszczędność czasu poprzez szybszą i sprawniejszą obsługę. Będziemy mogli również lepiej wykorzystywać potencjał pracowników, pozostawiając im do realizacji bardziej złożone, wymagające inwencji zadania – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska.

Roboty to zaawansowane programy, które stworzono w oparciu o technologię Robotic Process Automation (RPA). Mogą realizować czynności operacyjne, transakcyjne, przenosić dane pomiędzy systemami i wykonywać czynności manualne jakie do tej pory wykonywali pracownicy.

Roboty biurowe są przełomem w myśleniu o nowoczesnych operacjach. Świetnie sprawdzają się w zadaniach, które są powtarzalne, męczące, wymagające wiele ręcznej pracy związanej z przepisywaniem danych z jednego systemu do drugiego. Jesteśmy dumni, że jako Digital Teammates wspólnie z IPF Digital możemy brać udział w tej transformacji i pomóc sprostać wyzwaniom związanym z dalszym rozwojem biznesu. Jest to możliwe dzięki unikalnemu modelowi działania Digital Teammates, w którym klienci wynajmują roboty, kiedy są one potrzebne, pozostawiając nam troskę o ich rozwój i bieżące utrzymanie oraz wszelką niezbędną infrastrukturę, jednocześnie płacąc miesięczne wynagrodzenie wyłącznie za realnie wykonaną przez roboty pracę – Mariusz Pultyn, CTO w Digital Teammates.

Wprowadzając rozwiązania z zakresu robotyzacji, hapipożyczki doskonalą jakość obsługi klientów dzięki innowacyjnym rozwiązaniom z obszaru fintech.