Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację Klarny w Polsce

Z początkiem września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Klarna – wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na świecie.

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe wsparcie komunikacyjne marki, w tym prowadzenie biura prasowego, komunikację projektów własnych Klarny oraz relacje z liderami opinii.

Elastyczne usługi finansowe Klarny pojawiły się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy skorzystało z nich ponad milion polskich użytkowników, a marka stała się kluczowym partnerem wzrostu dla ponad 4 tys. polskich sklepów internetowych  – w tym rodzimych  i globalnych liderów handlu detalicznego, takich jak Grupa LPP (Reserved, Sinsay, House, Mohito, Cropp), H&M, Adidas, Modivo (w Niemczech, we Włoszech, Szwajcarii, Szwecji oraz w Czechach), Pandora i Etam.

Współpraca Klarny z agencją Havas PR Warsaw została nawiązana w drodze przetargu.

Źródło: Havas PR