Celem projektu jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie możliwości uniknięcia zagrożeń związanych z chorobami układu sercowo-naczyniowego, które są aktualnie główną przyczyną zgonów w Polsce. Kampania ma prowadzić do zrozumienia przyczyn powstawania chorób serca, uświadomienia możliwości zapobiegania tym chorobom oraz upowszechnienia zasad właściwego, szybkiego sposobu reagowania na pojawienie się groźnych dla życia objawów (zawał serca, udar mózgu).
Headlines została wyłoniona w drodze przetargu spośród 5 agencji PR w lipcu br. na opracowanie strategii oraz prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z projektem. Kampania, która rozpoczyna się w sierpniu br. i potrwa do końca 2005 r. skierowana jest do mediów oraz bezpośrednio do społeczeństwa. W ramach projektu agencja jest odpowiedzialna między innymi za obsługę medialną organizowanych wydarzeń np.: Światowy Dzień Serca, organizację konferencji i spotkań medialnych, stworzenie strony internetowej, opracowanie materiałów edukacyjno-informacyjnych dla mediów, pacjentów i potencjalnych pacjentów.
Kampania Instytutu Kardiologii jest kolejnym projektem Headlines związanym z profilaktyką chorób serca. Od marca br. agencja przygotowuje inaugurację i plan działania dla Instytutu Flory. Misją IF jest również budowanie świadomości społecznej czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego i ich wpływu na zdrowie oraz kreowanie wśród społeczeństwa mody na zdrowy styl życia prowadzący do jego przedłużenia.