Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg zorganizowany przez markę Lexus na koncepcję i organizację wydarzenia promującego pierwszy z wprowadzanych w 2005 roku nowych modeli marki. Projekt przewiduje wykorzystanie platformy wzmacniającej wizerunek Lexusa poprzez skojarzenie go ze światowej klasy modą.
Wydarzenie otrzymało nazwę Lexus Fashion Night. Pierwszym z prezentowanych w specjalnej oprawie modeli będzie nowy Lexus GS. Na wydarzenie zaproszeni zostaną przedstawiciele świata kultury, sztuki, partnerzy i klienci marki Lexus oraz media.
Elegancja, wyrafinowanie i precyzja wykonania to fundamentalne cechy Lexusa. Te same aspekty odnajdziemy analizując dokonania największych kreatorów mody – mówi Przemysław Pater, odpowiadający za marketingowe działania marki Lexus.
Na polskim rynku dostępne są następujące modele marki: IS 200/300, GS 300/430, LS 430, RX 300, SC 430.
Więcej informacji o marce Lexus: www.lexus-polska.pl.