Headlines tworzy dział Healthcare & Life

Do sześcioosobowego zespołu Healthcare & Life dołączyła z początkiem maja Elżbieta Zawiślak, dotychczas związana z firmą Jatrejon. Swoje doświadczenie zdobyła realizując projekty poświęcone m.in. nowotworom, chorobom układu oddechowego oraz promowaniu zdrowia mężczyzn. W Headlines Healthcare & Life odpowiada za rozwój i kluczowe projekty we współpracy z sieciowym partnerem Porter Novelli.

Headlines w ostatnich latach zdobyło doświadczenie w branży farmaceutycznej i zdrowotnej. Sukcesem firmy były kampanie dotyczące antykoncepcji oraz menopauzy (dla Janssen-Cilag). „Antykoncepcja raz w tygodniu” została utytułowana najlepszą kampanią roku 2004, otrzymując nagrodę „Złotego Spinacza”. Uznanie zdobył także dwuletni program profilaktyki zdrowotnej „Pamiętaj o Sercu” prowadzony na zlecenie Instytutu Kardiologii Ministerstwa Zdrowia oraz „Z cukrzycą można żyć normalnie!” dla firmy Novo Nordisk.

Kolejnym projektem z dziedziny profilaktyki zdrowia jest aktualnie realizowana kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”.

Wśród Klientów Headlines Healthcare & Life są obecnie: MSD, Bayer, Janssen-Cilag, a także Polskie Towarzystwo ADHD.