„Heureka rusza za głosem serca”

W ramach projektu, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka kompleksowo zajęła się kreacją i realizacją spotów reklamowych obejmujących swoim zasięgiem telewizję, radio i prasę ogólnopolską. Na potrzeby akcji agencja przygotowała także materiały BTL, w tym kompendium wiedzy zawierające odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości związane z profilaktyką chorób serca oraz niespodziankę w postaci przepisów kulinarnych na zdrowe i smaczne posiłki.

„II Ogólnopolska Akcja Zapobiegania Chorobom Serca” jest kolejnym etapem wizerunkowo-edukacyjnej strategii realizowanej dla marki Flora pro.activ przez Heurekę. W ramach przedsięwzięcia, które odbywać się będzie pod hasłem „Rusz za głosem serca”, w dniach od 17 marca do 23 kwietna w wybranych miastach w Polsce przeprowadzone zostaną badania podstawowych czynników ryzyka chorób układu krążenia. Świadomość naszego społeczeństwa na temat schorzeń serca i składników diety pozwalających im zapobiegać jest bowiem wciąż niewielka. Jak wynika z badań, przeprowadzonych pod kierownictwem Rady Naukowej Instytutu Flory, ponad 65% Polaków nie dba o poziom cholesterolu we krwi. Dlatego celem akcji jest edukacja społeczeństwa odnośnie zdrowego stylu życia i odżywiania się, a także zachęcenie do przeprowadzania profilaktycznych badań.

Poprzednia akcja zapobiegania chorobom serca odniosła duży sukces. Znacznie wzrosła świadomość Polaków związana z koniecznością dbania o własne zdrowie. Obecny projekt ma za zadanie wzmocnić te postawy i przekonać do dbałości o własne serce.