Hirek Wrona w TEQUILA\DIGITAL

TEQUILA\DIGITAL zajmie się świadczeniem usług marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych form interaktywnej komunikacji z klientem. Początkowo będzie obsługiwać obecnych klientów grupy, ale w przyszłości zajmie się również pozyskiwaniem nowych reklamodawców. Pierwszym zadaniem Hirka Wrony jest zbudowanie zespołu obsługującego Klientów oraz realizacja prac dla dotychczasowych Klientów grupy.

„TEQUILA\DIGITAL to nowa marka w ramach TBWA\, z którą wiążemy duże nadzieje na szybki rozwój. Nowa oferta grupy uzupełni bogate portfolio oferowanych przez nas usług o działania w sferze mediów interaktywnych. Dzięki temu staniemy się agencją bardziej konkurencyjną poprzez dostarczanie kompleksowych usług dla wszystkich naszych Klientów” – mówi Christian Lainer, Prezes TBWA\Communication Group.

Hirek Wrona posiada bogate doświadczenie zdobyte w firmach z branży mediowej. W latach 2000-2003 pracował w grupie J. Walter Thomson/Parintex, początkowo na stanowisku Dyrektora ds. Nowych Technologii. Następnie odpowiedzialny był za nowy biznes i kreację w jej interaktywnej strukturze Virtual Window. Dotychczas pracował m.in. dla TVP, Polskiego Radia, JWT Parintex i Readers Digest, co z pewnością pozytywnie wpłynie na jego pracę w TEQUILA\DIGITAL. Hirek jest założycielem pierwszego, muzycznego polskiego sklepu internetowego oraz współzałożycielem pierwszej polskiej niezależnej firmy fonograficznej wydającej tylko hip-hop.

Informacje o TBWA\:

TBWA\COMMUNICATION GROUP – Grupa Reklamowa Roku 2002 wg Media i Marketing Polska – tworzą: TBWA\WARSZAWA, TEQUILA\POLSKA, TBWA\DATA SOLUTIONS, \SALES LINK, \PUBLISHING PARTNERS, TBWA\PR, INVERSE\, TEQUILA\DIGITAL oraz \CONNECT. Obecnie firmy wchodzące w skład grupy zatrudniają ok. 170 osób. TBWA\ w swojej działalności posługuje się metodologią DISRUPTION zorientowaną na generowanie twórczych rozwiązań w biznesie.

TBWA Worldwide (www.tbwa.com), część Omnicom Group Inc, jest jedną z dziesięciu największych światowych sieci agencji. TBWA posiada 237 biur w 75 krajach i zatrudnia około 8100 pracowników. Globalni klienci to m.in. Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf, Häagen-Dazs, Henkel, Masterfoods, McDonald’s, Michalin, Nissan i Sony PlayStation. W 2004 roku TBWA była najbardziej nagrodzoną siecią reklamową na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions.

Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) (www.omnicomgroup.com) jest światowym liderem w marketingu oraz komunikacji korporacyjnej. Sieciowe agencje oraz wiele specjalistycznych firm z grupy Omnicom świadczą usługi z zakresu reklamy, planowania i zakupu mediów, marketingu bezpośredniego, promocji, public relations dla ponad 5000 klientów w ponad 100 krajach.