Pijar ekspercki jest częścią działań wizerunkowych Home Brokera od początku istnienia firmy. Wg badania, którego wyniki wskazują najczęściej cytowanych ekspertów rynku nieruchomości w polskich mediach, marka Home Broker znalazła się na czele stawki.
Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadziła analizę materiałów internetowych, prasowych, radiowy i telewizyjnych, opublikowanych w okresie od stycznia do września 2014 roku, zawierających komentarze najważniejszych ekspertów wypowiadających się na temat rynku nieruchomości w polskich mediach. – Zdecydowanie najczęściej pojawiającą się marką jest Home Broker z analitykiem rynku nieruchomości Marcinem Krasoniem. Jego wypowiedzi przytoczono blisko 4,4 tys. razy. –komentuje Justyna Sowińska, starszy analityków mediów w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wg raportu Marcin Krasoń jest najczęściej cytowanym ekspertem we wszystkich rodzajach mediów, tzn. w internecie (3,8 tys. razy), prasie (ponad 400 razy), w radiu (blisko 90 razy) i w telewizji (55 razy). Drugie miejsce przypadło Bartoszowi Turkowi z Lions Banku, który był cytowany blisko 2,3 tys. razy. Ponad tysiąc cytowań zebrali również analitycy PZFD oraz Marcin Jańczuk z Metrohouse.
Pijar ekspercki jest jedną z części działań brandingowych od początku funkcjonowania Home Brokera. – Wiemy jak ważne jest kształtowanie marki, szczególnie w branży, która cały czas pracuje nad swoim wizerunkiem – mówi Mateusz Sikorowicz, dyrektor marketingu w Home Brokerze. Analitycy i doradcy ds. nieruchomości robią w ten sposób również marketing swojej osoby, co przekłada się na prestiż i realny biznes. Nie bez znaczenia są również wiarygodne dane oraz szybkość reagowania –Dzielimy się informacjami z pierwszej ręki, dzięki czemu media mogą korzystać z najbardziej aktualnych komentarzy i analiz rynkowych. Współpraca działów wewnątrz firmy i dostęp do lokalnych ekspertów pozwala na szybkie reagowanie również na bezpośrednie zapytania mediów.– dodaje Sikorowicz.
Artykuły poddane analizie pochodzą z monitoringu ponad 1000 tytułów prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej oraz specjalistycznej, portali internetowych oraz najważniejszych stacji radiowych i telewizyjnych. Komentarze ekspertów na temat rynku nieruchomości najczęściej możemy znaleźć na portalach ekonomia.rp.pl, biznes.interia.pl oraz inwestycje.pl. W prasie eksperci Ci są najczęściej cytowani przez dziennik „Rzeczpospolita”, w radiu – przez Polskie Radio Program 1, a w telewizji – przez TVN24 BiŚ.
Home Broker