Honorowy patronat Tomka Sikory nad wydarzeniami organizowanymi przez Akademię Pstryk

Fotografia otworkowa ma rozwijać pomysłowość, fantazję i zachęcać do pracy twórczej. Planowane wydarzenia są skierowane do wszystkich i udział w nich wziąć może każdy, bo taka jest właśnie idea Akademii Pstryk. – mówi Marta Kotlarska z Akademii Pstryk. Jednak by móc w pełni rozwinąć skrzydła i korzystać z dostępnych możliwości, potrzebne są środki finansowe, sprzęt i oprogramowanie. W tym celu szukamy firm, które zechciałyby pomóc nam w drodze do pobudzania aktywności i upiększania miasta za pomocą prostych środków. – dodaje Michał Lassota z Akademii.

Animatorzy Akademii Pstryk chcą, aby dzieci miały możliwość przyozdobienia miasta i pokazania, na co je stać. Publiczne zaprezentowanie swoich umiejętności byłoby dla nich ogromnym wyróżnieniem. Materiał, który powstał w czasie warsztatów ma tak ogromną wartość artystyczną jak również emocjonalną, ze względu na jego młodych i ambitnych twórców.

Swego wsparcia dla przygotowywanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji i Rozwoju Miasta, PKP Intercity, ProfiLab, AMS SA, Nizio Gallery, Program Promocji Kultury „pociąg do sztuki”, Agencja Interaktywna Artivo oraz Optimum PR.

AMS SA – partner wydarzeń oferuje atrakcyjną, miesięczną kampanię billboardową: na 16 billboardach w Warszawie zaprezentowana będzie twórczość dzieci z Akademii oraz sponsorzy.