Hoopla.pl opublikowała prospekt emisyjny

Nowi inwestorzy w ofercie publicznej będą mogli kupić zarówno akcje nowej emisji serii B (1 mln walorów), jak i akcje serii A sprzedawane przez dotychczasowego największego inwestora – fundusz MCI Management S A (również 1 mln sztuk) . Fundusz zachowa jednak pakiet akcji umożliwiający mu kontrolowanie spółki. Przedział cenowy wynosi 11-13 zł za akcję. Ich ostateczna cena zostanie ustalona w wyniku budowy księgi popytu. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.

W Transzy Dużych Inwestorów zaoferowane zostanie 1,5 mln akcji (w tym 500 tys. serii B oraz 1 mln akcji sprzedawanych serii A). Decyzja o ostatecznej liczbie walorów sprzedawanych przez MCI Management S.A., zostanie podjęta po zakończeniu procesu budowy księgi popytu. Inwestorzy indywidualni będą mogli objąć 500 tys. sztuk akcji serii B. Przy założeniu, że cena emisyjna zostanie ustalona na maksymalnym poziomie oraz inwestorzy obejmą wszystkie oferowane akcje serii B spółka pozyska 13 mln zł.

– Zamierzamy przez następne 3 lata zwiększać sprzedaż o 50 proc. do 100 proc. rocznie. Chcemy to osiągnąć dzięki stałemu poszerzaniu oferty. Drogą do celu będzie też wdrożenie strategii fuzji i inwestycji w już istniejące podmiot. Zamierzamy utworzyć

w firmie specjalną komórkę, która nieustannie będzie szukała najlepszych podmiotów do akwizycji – mówi prezes firmy Przemysław Szydłowski. Na razie Hoopla.pl prowadzi niewiążące negocjacje z kilkoma spółkami. – Pierwsze efekty powinny pojawić się w przyszłym roku. – dodaje prezes Szydłowski.

Hoopla.pl jest zainteresowana nie tylko małymi, niedawno powstałymi firmami internetowymi, ale także udziałami w starszych i większych przedsiębiorstwach.

Przeznaczenie środków z publicznej emisji akcji:

Wdrożenie i integracja modułu ERP; zakup i rozwój systemów informatycznych zapewniających obsługę rosnącego obrotu towarowego: 2,5 mln zł

Wynajęcie nowej siedziby, zlokalizowanej przy centrum logistycznym na obrzeżach Warszawy: 1 mln zł

Kampanie promujące markę Hoopla.pl: 1 mln zł

Fuzje i inwestycje w istniejące przedsiębiorstwa: 7,26 mln zł