Jabłka, brzoskwinie, pomarańcze;
Jabłka, wiśnie, poziomki;
Jabłka, mango, gruszki;
Jabłka, brzoskwinie, ananasy.
Wprowadzenie linii Leon oznacza mocne wejście Horteksu w segment produktów dla dzieci, a jednocześnie odmłodzenie wizerunku marki Hortex. Po to, by przemówić linią soków Leon do wyobraźni najmłodszych stworzono postać lwa Leona, który będzie ich przyjacielem oferując im zabawę i rozrywkę. Rysunkowy Leon jest przedstawiony jako sympatyczny Król zwierząt – uśmiecha się i pozdrawia dzieci łapą, prezentując przy tym silny biceps.
Produkty dla dzieci Leon jako jedyne w swojej kategorii otrzymały pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka, dlatego na każdym kartoniku widnieje charakterystyczne logo CZD z niebieskim serduszkiem i numerem opinii.
Wprowadzeniu sub-marki Leon będzie towarzyszyła intensywna kampania TV, liczne promocje konsumenckie i materiały POS.