Zwiększenie dostępności oddziałów bankowych wpłynie na zmianę nawyków konsumentów. Nowe centra wyposażone będą w dostępne 24 godziny na dobę wpłatomaty, pomieszczenia konferencyjne oraz pomieszczenia, gdzie klienci indywidualni potrzebujący indywidualnych konsultacji będą mogli spotkać się z doświadczonymi specjalistami. Centra biznesowe będą ulokowane zarówno w centrach finansowych znajdujących się w dużych miastach, jak również poza ośrodkami miejskimi. Dodatkowo usługi będą dostępne także przez Internet i telefon. Bank dążąc do budowania długoterminowych relacji z klientem, stara się jak najlepiej dostosować swoje usługi do potrzeb klientów, w tym poprzez łatwy dostęp do centrów finansowych. HSBC zamierza również zmienić wygląd większości z 1500 oddziałów znajdujących się w Wielkiej Brytanii. Chodzi głównie o stworzenie sal konferencyjnych, barów kawowych dla klientów i wyposażenie w Internet.