HSBC uruchamia ofertę dla średnio zamożnych klientów

Oferta Advance (Advance to nazwa oferty) przygotowana została dla osób, które miesięcznie zarabiają powyżej średniej krajowej. „Szacujemy, że klientów potencjalnie zainteresowanych naszą najnowszą propozycją jest w Polsce pomiędzy 3 a 4 miliony.

Advance to przede wszystkim pakiet usług dla osób o konkretnych potrzebach w zakresie codziennego korzystania z usług bankowych”, komentuje Monika Jabłkowska, dyrektor w pionie bankowości detalicznej HSBC Banku. Klienci HSBC Advance, to osoby preferujące dostęp do usług bankowych i profesjonalnego doradztwa za pomocą internetu i telefonu, nie mające potrzeby kontaktu z bankiem za pośrednictwem oddziału. Zależy im za to na możliwie praktycznej, elastycznej i prostej ofercie, która pozwoli im gromadzić oraz pomnażać swoje oszczędności. Dla takich osób ważny jest też komfort możliwości spotkania się z dedykowanym doradcą, który pomoże wybrać dogodną formę oszczędzania kapitału i jest dla nich dostępny przez całą dobę pod telefonem lub na czacie.

Wygodny i prosty pakiet usług bankowych

Wykupując pakiet Advance klienci otrzymają od banku, poza rachunkiem bieżącym (złotowym i walutowymi), ofertę produktów oszczędnościowych, kredytowych, ubezpieczeniowych oraz usługi inwestycyjne:

Opłata za pakiet HSBC Advance wynosi 20 zł miesięcznie, jednak klienci nie zapłacą już za wypłaty ze wszystkich bankomatów na całym świecie, przelewy przez internet, korzystanie z kart oraz nielimitowane korzystanie ze wszystkich usług zawartych w tym pakiecie, opisanych powyżej. Opłata może zostać zmniejszona o połowę, jeśli saldo na koncie wyniesie miesięcznie co najmniej 5 tysięcy złotych.

Silna bankowa marka

Równolegle z rozszerzeniem oferty dla klientów indywidualnych bank rusza z medialną ofensywą. „Do końca tego roku chcemy kilkakrotnie zwiększyć liczbę klientów indywidualnych”, deklaruje Jabłkowska. W celu wsparcia planów biznesowych, bank zaplanował kampanię, która ma zwiększyć rozpoznawalność marki HSBC w Polsce, a więc pomóc dotrzeć do potencjalnych klientów. „W przekazie reklamowym pokażemy, że HSBC jest bankiem wiarygodnym o międzynarodowym charakterze i doświadczeniu sięgającym 145 lat”, mówi Monika Andreas, dyrektor marketingu w HSBC.
        

Wiodącym medium wykorzystywanym w kampanii, jednocześnie najsilniej budującym jej zasięg, jest telewizja. Bank będzie się również reklamował w internecie i prasie. Wsparciem dla kampanii reklamowej są działania o charakterze PR, które bank intensyfikuje w okolicach trwania kampanii marki od połowy maja do września.

Źródło: HSBC Bank Polska