ING Bank Śląski zachęca do skorzystania z 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi blinkee.city – skuterami i hulajnogami – w ramach akcji „Hulaj bez spalin” i kampanii promującej ofertę ekofinansowania.
– W naszej nowej kampanii zachęcamy Polaków do zmiany nawyków w trosce o środowisko. Rosnącym trendem w zakorkowanych i zanieczyszczonych miastach jest współdzielenie pojazdów. Chcielibyśmy wesprzeć ten trend, dlatego dajemy 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi. Zachęcamy Polaków, aby spróbowali i przekonali się do tego rozwiązania na stałe. Każdy z nas może w ten sposób zadbać o środowisko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Bank przygotował specjalną wersję spotu, w którym zachęca do hulania bez spalin. Marek Kondrat podsumowuje: „O środowisko zadbasz wybierając elektryczny skuter lub hulajnogę. Teraz skorzystaj z 30 minut darmowej jazdy od ING. Hulajcie bez spalin”. Spot będzie emitowany w internecie i w TV.
Aby hulać bez spalin wystarczy:
- pobrać aplikację blinkee.city (zostanie pobrana opłata aktywacyjna w wysokości 5 zł, którą można wykorzystać na jazdę);
- wpisać w aplikacji kod: INGdlaEKO (kod należy aktywować do 30 listopada 2019 roku);
- cieszyć się darmową 30 minutową jazdą (minuty można wykorzystać na jeden lub kilka przejazdów do 31 grudnia 2019 roku).
Szczegóły w regulaminie promocji na: www.ing.pl/hulaj-bez-spalin
Darmowy przejazd dostępny jest dla wszystkich, nie tylko klientów ING.
Na stronie kampanii powstała specjalna sekcja pod nazwą: „Hulaj z głową”. Znalazły się w niej wskazówki dot. bezpiecznego i rozważnego poruszania się skuterami a szczególnie hulajnogami w przestrzeni miasta. Bank zachęca nie tylko do jeżdżenia elektrycznymi pojazdami ale przede wszystkim do bezpiecznego jeżdżenia.
Akcja „Hulaj bez spalin” towarzyszy najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”, w której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. Dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Dają do zrozumienia, że dorośli muszą na poważnie zająć się tym tematem.
Tytuł akcji: „Hulaj bez spalin” w ramach kampanii „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić”?
Narzędzia promocji akcji:
- TV w stacjach ogólnopolskich,
- Internet,
Kreacja spot i internet: Brain
Akcja aktywacyjna: Gong
Media: MullenLowe MediaHub
Spot dostępny w serwisie YouTube: https://youtu.be/Cb5EPg9HhDw
Źródło: ING