Husqvarna wybrała CORE PR

Celem spotkania z dziennikarzami jest przedstawienie planów rozwojowych Husqvarny, prezentacja produktów firmy oraz ożywienie jej wizerunku w mediach. Agencja CORE PR zajmie się kompleksowym przygotowaniem wydarzenia. W planie działań agencji są m.in. przygotowanie scenariusza wydarzenia, docelowej bazy mediów, nawiązanie relacji z dziennikarzami, przeprowadzenie konferencji prasowej, dobór podwykonawców i artystów oraz monitorowanie mediów.

Husqvarna (www.husqvarna.pl) jest jednym z największych na świecie producentów sprzętu do pracy w lesie, parku i ogrodzie, a jednocześnie jedną z najstarszych firm na świecie. Założona w 1689 roku jako fabryka broni, obecnie jest częścią Electrolux Group. Długie lata doświadczeń w mechanice precyzyjnej oraz produkcji, w połączeniu z innowacyjnymi metodami zawsze stawiały Husqvarnę w czołówce, niezależnie od tego, czy firma produkowała broń, maszyny do szycia, motocykle czy też sprzęt do pracy w lesie i ogrodzie. Dzisiaj utrzymuje wiodącą pozycję w branży. Szeroka oferta obejmuje zarówno modele dla profesjonalistów, jak i dla wymagających amatorów.

CORE PR (www.corepr.pl) jest agencją public relations świadczącą pełen zakres usług w ramach kreowania wizerunku firm, instytucji oraz osób. CORE PR zajmuje się kompleksowym przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych, budowaniem relacji z mediami, komunikacją korporacyjną, komunikacją marek, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, komunikacją wewnętrzną, monitorowaniem mediów, organizacją konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych. Do Klientów CORE PR należą m.in. takie firmy jak: SEB TFI S.A., Prokom Software SA, Prokom Investments SA, Fundacja Rozwoju Sztuki Filmowej, Teatr bez kota, Marcin Malitka i Marek Ejsmond-Ślusarczyk (artyści-malarze).