Wiele badań wskazuje, że Internet jest najszybciej rozwijającym się medium reklamowym ostatnich kilkunastu miesięcy. Według badań TGI firmy SMG KRC liczba polskich internautów w ostatnich 3 miesiącach wahała się od 6,2 do 6,5 miliona. A zeszłoroczny wzrost użytkowników wyniósł ponad 20%. Eksperci z CR Media Consulting i Ad.net, szacują, że poziom wzrostu rynku internetowego w Polsce w 2003 r. wyniósł 45%. O tyle więcej zdecydowali się zainwestować w wirtualne medium reklamodawcy. Pierwszy kwartał 2004 r. również charakteryzuje się niesłabnącą aktywnością.
Zajrzyj do świata wirtualnej reklamy
Nowy serwis internetowej sieci reklamowej Ad.net powstał na potrzeby dynamicznie rozwijającej się branży. Na nowo zaprojektowanych stronach www wprowadzono wiele rozwiązań, które znacznie ułatwiły funkcjonalność oraz nawigację po serwisie.
Dzięki nowym stronom www reklamodawcy mogą w łatwy sposób dotrzeć do usług, oferty firmy, cennika oraz promocji. Na stronach serwisu internauci mają dostęp do bazy danych witryn zrzeszonych w sieci Adnet. Użytkownik może wybrać spośród 134, posegregowanych tematycznie witryn, określając przy tym preferowaną formę reklamy. Ponadto znajdzie tu także najważniejsze informacje dotyczące liczby odsłon, użytkowników i ich danych socjo-demograficznych. Ciekawym rozwiązaniem jest również specjalnie przygotowana prezentacja w technologii flash, gdzie przedstawione są wszystkie formy reklamy internetowej wraz z graficzną wizualizacją i opisem.
Ponad 90% kampanii realizowanych w polskim Internecie jest emitowanych na witrynach należących do sieci Ad.net. Funkcjonalne rozwiązania zastosowane w nowym serwisie pozwalają na proste i dokładne poznanie ogromnych możliwości świata wirtualnej reklamy.