HYPERmedia dla Philip Morris Polska

Zakończono prace nad pierwszym projektem wykonanym dla Philip Morris Polska S.A. Jest to prezentacja multimedialna zrealizowana na wewnętrzne potrzeby firmy. Wdrożenie trwało niespełna miesiąc. Prezentację – łączącą animacje, pliki video oraz muzykę – wykonano w technologii Flash. Całość zaś przygotowano przy pomocy Macromedia Director.

Jest to kolejny projekt w obszarze prezentacji multimedialnych wykonany przez agencję HYPERmedia. Wcześniej podobne wdrożenia z powodzeniem realizowane były m.in. dla PKO Bank Polski, Oracle, Danone, PTC Era.

Philip Morris jest klientem agencji HYPERmedia od grudnia 2003r. Dobra obsługa klienta i ciekawe rozwiązania kreatywne, dostosowane do grupy docelowej to niewątpliwe atuty projektów przygotowanych przez Hypermedia. – o współpracy z agencją mówi Mateusz Zaremba, Specjalista ds. Komunikacji Handlowej w Philip Morris Polska – Dodatkowo przy realizacji prezentacji sprawdziliśmy ich elastyczność i dotrzymywanie terminów, nie mogliśmy pozwolić sobie na jakiekolwiek opóźnienie i na uchybienia w jakości. Agencji udało się sprostać naszym wymaganiom.