HYPERmedia pozyskuje kolejne silne marki

Dla dziennika „Życie”, który do tej pory nie podejmował większej aktywności w zakresie rozwiązań interaktywnych, Agencja wykona ogólnotematyczny portal informacyjny. HYPERmedia obok realizacji technicznej zajmie się również opracowaniem strategii architektury informacyjnej i funkcjonalnej tego portalu.

Portal dziennika będzie miał charakter ogólnotematyczny, przy czym w szczególnym ujęciu zaprezentowany zostanie dział KULTURA, stanowiący jeden z wyróżników rynkowych dziennika oraz piątkowy dodatek do gazety, WARSZAWIAK. Innowacyjnym rozwiązaniem agencji jest również utworzenie specjalnego modułu „Życie Redakcji”, dzięki któremu czytelnicy będą mogli zapoznać się ze sposobem pracy zespołu redakcyjnego dziennika.

Niewątpliwą zaletą portalu dziennika „Życie” będzie darmowy dostęp do archiwalnych publikacji prasowych. Warunkiem wglądu w archiwum będzie zwykła rejestracja użytkownika, a nie, jak to ma miejsce w serwisach dzienników konkurencyjnych, uzyskanie licencji na korzystanie z publikacji.

Wdrożenie projektu portalu to duże wyzwanie technologiczne. Portal zostanie oparty w całości na autorskiej platformie klasy CMS o nazwie SAM. Self Administration Manager (SAM) zintegrowany zostanie w tym przypadku z systemem redakcyjnym funkcjonującym już w dzienniku.

Agencja HYPERmedia nawiązała również współpracę z międzynarodową firmą doradczą Deloitte, liderem rynku doradztwa finansowego w Polsce. Firma ta powierzyła agencji przygotowanie i realizację prezentacji multimedialnej nowego produktu- usługi przeznaczonego dla dyrektorów finansowych. Rozwiązanie Deloitte wspiera główne procesy finansowe w przedsiębiorstwie, a jego szeroka funkcjonalność sprawia, że dyrektorzy finansowi mogą koncentrować się na analizie przetworzonych i skompletowanych danych.

Agencja podpisała również umowę z Komisją Europejską w Brukseli na obsługę serwisu internetowego Komisji Europejskiej – Reprezentacji w Polsce.

W związku ze wzrostem liczby klientów i coraz większym zakresem usług świadczonych przez agencję, HYPERmedia reorganizuje dział marketingu i obsługi klienta.

Agencja pozyskała dwóch nowych pracowników do działu marketingu. Do zespołu dołączyli Magdalena Stakum oraz Tomasz Sucheta.

Magdalena Stakum przeszła do agencji z Leo Burrnet Polska, gdzie jako account executive pracowała dla marki Fiat. Zakres jej obowiązków obejmował bieżącą obsługę projektów BTL i ATL, a także sprawowanie opieki nad komunikacją działu corporate mobility.

W agencji HYPERmedia Magdalena Stakum objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za prowadzenie marek: Philip Morris Polska, Tymbark oraz Tequila Digital.

Tomasz Sucheta jest absolwentem UAM w Poznaniu. Posiada bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji wielokanałowej oraz CRM. W Polsce pracował m.in. dla: Kompanii Piwowarskiej, Bayer AG, Grudfos, BZ WBK oraz Delecty. W Agencji HYPERmedia Tomasz Sucheta obok Jerzego Michalskiego będzie pełnił rolę głównego stratega firmy.