IBM: Więcej serwera w serwerze

IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, przystosowanych do pracy pod kontrolą systemu operacyjnego Linux (wersje Red Hat i Novell Suse), a przeznaczonych dla użytkowników biznesowych, chcących konsolidować systemy obliczeniowe. W ramach tej kampanii TechData Polska, dystrybutor zaawansowanych rozwiązań IBM, przygotował dla swoich resellerów program lojalnościowy pod nazwą Club1024. – Chcemy w ten sposób – powiedziała Iwona Dębowy, Business Unit Manager IBM Advanced TechData Polska, – zwiększyć zainteresowanie systemami IBM OpenPower, bo spełniają one wymagania współczesnych klientów oferując wydajność, bezpieczeństwo, wysoką dostępność i moc obliczeniową po korzystnej cenie.

Opinię tę potwierdza Piotr Pająk, IBM Polska eServers pSeries Product Manager: – serwery IBM z linii OpenPower, oferowane klientom m.in. przez członków Clubu 1024, są tańsze i tym samym dostępne również dla małych i średnich firm. Oferują jednak wiele opcji, które można znaleźć w systemach z wyższej półki, takie jak np. wirtualizacja, oparta na technologiach stosowanych w serwerach mainframe, czy mikropartycjonowanie – dodaje P. Pająk.

Prowadzenie kampanii powierzono agencji SARTO Public Relations z Wrocławia. Pierwszym jej elementem jest uruchomienie dwóch serwisów internetowych www.openpower.pl oraz www.club1024.pl. Twórcą koncepcji graficznej jest wrocławskie studio sledINmay. Wcześniej SARTO PR przygotowała i prowadzi dla IBM Polska i jej Business Partnerów kampanię. „iSeries. moc wspólnych rozwiązań”.