ID Communications Group wychodzi z cienia

Pierwsze półrocze działalności poświęciliśmy na rozwój „organiczny” Agencji. Wybór odpowiednich ludzi, oprogramowania, partnerów – to podstawy działania Agencji PR. Teraz czas na rozbudowanie portfolio klientów – mówi Szymon Sikorski, pełniący stanowisko Dyrektora Strategicznego. Proces ten rozpoczął się od stworzenia nowej strony internetowej. Strony, w pierwszej kolejności, użytecznej, czytelnej i funkcjonalnej. Podstawą funkcjonowania firmy jest Kodeks Dobrych Praktyk, który umieściliśmy w serwisie i którego się trzymamy. W zgodzie z nim będziemy na naszej stronie dzielić się wiedzą, że wszystkimi, którzy interesują się branżą PR.

Po pół roku działalności, ID Communications Group może już pochwalić się niemałymi osiągnięciami. Budowanie strategii komunikacyjnych, wsparcie działań z zakres B2B oraz B2C, praca z mediami, to nasze codzienne zadania – mówi Dominika Fedyk-Wolanin, Media Director w IDCG – Strona, która powstała ma ułatwić nam kontakt z klientami, jak również dać nam możliwość komunikowania naszych działań na zewnątrz.

Agencja specjalizuje się w kreacji strategii komunikacyjnych, Media Relations, ePR, szkoleniach oraz w community relations.