Idea Bank: nowa edycja kampanii "Duma Przedsiębiorcy"

Idea Bank rozpoczął nową edycję kampanii reklamowej realizowanej w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy”, w którym pokazuje swoich klientów prowadzących małe biznesy. W najnowszym, wzruszającym spocie wystąpiła niesłysząca p. Dorota Staniewska, która prowadzi rodzinną piekarnię i cukiernię w Jaraczewie. Aby przekazać widzom swoją historię, w spocie posługuje się językiem migowym.


Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a film wyprodukował dom produkcyjny Kio Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest.

Spot emitowany jest na antenie TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+ Cyfrowego oraz na telebimie w centrum Warszawy. Działania reklamowe prowadzone są też w prasie i internecie, mediach społecznościowych i na kanale YouTube.

Dotąd w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank sfilmował i przedstawił 150 historii swoich klientów. Obecna edycja kampanii potrwa do końca lutego br.

Program „Duma Przedsiębiorcy” jest otwarty. Może się zgłosić do niego każdy przedsiębiorca, który widzi możliwość poprawy swojej pozycji rynkowej dzięki profesjonalnej reklamie. Zgłoszenia przyjmowane są trzema kanałami. Przedsiębiorców będących klientami banku mogą polecać ich doradcy w oddziale. Ci, którzy z Idea Bankiem jeszcze nie współpracują mogą zgłosić się online – za pośrednictwem formularza zamieszczonego na strony internetowej banku lub fanpagea na Facebooku.